Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja
Dostava in vračila
Dobavni rok, dostava in stroški pošiljanja
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 5 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu (v večini primerov je to 3-5 dni). V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti na e-naslov, ki ga boste navedli ob naročilu.
Dostava naročenega blaga
Dostavo vrši: Pošta Slovenije (Cena dostave je 5 EUR za pošiljko, pri prodaji dodatne opreme pa je poštnina gratis). Izdelki nad 100€ imajo poštnino GRATIS. Pošta Slovenije je prejemnik mnogih nagrad za najuspešnejšega dostavljalca paketov na ozemlju Republike Slovenije, 98% paketnih pošiljk je na naslovu kupcev takoj naslednji dan.
Blago bomo dostavili na poštni naslov, ki ga boste navedli v naročilnici. V kolikor je naslov prejemnika drugačen, ga morate navesti v opombah naročila.
Ključne prednosti pošiljanja pošiljk MojPaket s Pošto Slovenije:
-
naročen izdelek je zavarovan do polne vrednosti izdelka.
-
prevzem paketa na 485 poštah, na 210 bencinskih servisih Petrola in 46 bencinskih servisih MOL Slovenija, na 24 izbranih PS Paketomatih po vsej Sloveniji ter na 600 pametnih paketnikih na 107 različnih lokacijah ob poštah po Sloveniji,
-
ponovna brezplačna dostava,
-
naslovnik lahko izbira med naslednjimi možnostmi:
- dostava na drug naslov – izberete lahko katerikoli naslov v Republiki Sloveniji;
- prevzem na pošti – izberete lahko katerokoli izročilno pošto v Pošti Slovenije;
- dostava v PS Paketomat – izberete lahko enega izmed 24 PS Paketomatov;
- dostava na bencinski servis – izberete lahko enega izmed 210 BS Petrola in 46 BS MOL-a na katerih se izvaja izročanje pošiljk PS;
- dostava v 600 pametnih paketnikov Direct4.me;
- dostava na dogovorjeno mesto – izberete lahko eno izmed naslednjih možnosti (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom, ostalo);
- dostava na izbrani datum – izberete lahko, da se mu dostava ne sme izvesti naslednji delovni dan, temveč izberete enega izmed v aplikaciji ponujenih datumov dostave (na voljo imate tri različne datume).
-
on-line sledenje paketov, SLEDENJE POŠILJK,
-
SMS/email e-obveščanje o pošiljkah
Garancija
Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.
-
Garancija velja na območju Republike Slovenije
-
Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
-
Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
-
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.
Garancija ne velja v primerih
-
če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
-
da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
-
da je izdelek mehansko poškodovan,
-
če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
-
če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila,
-
če je bil izdelek v stiku s tekočino.
Uveljavljanje neskladnosti (stvarne, skrite napake) blaga ali storitve
Subjektivne zahteve za skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo, če:
-
ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi,
-
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
-
je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
-
je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Objektivne zahteve za skladnost blaga
Blago mora tudi:
-
ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
-
biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
-
biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
-
biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju.
Prodajalec ne jamči za skladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe o odstopanju posebej obvestil, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno sprejel to odstopanje.
Neskladnost zaradi nepravilne namestitve
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Rok jamstva
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za rok, ki je krajši od dveh let, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga.
Zahtevki v primeru neskladnosti blaga
Zakon o varstvu potrošnikov določa vrstni red zahtevkov do prodajalca, kar pomeni, da potrošnik nima proste izbire zahtevkov. Potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, mora najprej zahtevati brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Kako naj potrošnik postopa?
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Vzpostavitev skladnosti - izbira med popravilom in zamenjavo blaga
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
-
je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
-
izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Stroške, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala, je dolžan nositi prodajalec.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške.
Znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe, če:
-
prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga v roku, ki ni daljši od 30 dni oziroma podaljšanem roku za največ 15 dni oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
-
neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
-
narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
-
prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.